Puheenjohtajan palsta

Hyvä Jyty Keski-Karjala ry:n jäsen,

Vuosi 2018 on Jytyn 100-vuotisjuhlavuosi. Myös yhdistyksemme perustamisesta on tänä vuonna kulunut pyöreät 40 vuotta. Jytyliiton päätapahtuma oli syyskuun alussa Tampereella järjestettävät syyspäivät. Toukokuussa yhdistyksemme tarjosi kakkukahvit jokaisessa alueemme kuntakeskuksessa ja loppukesästä teimme retken Lappeenrantaan. Vuosikokous pidettiin syyskuun viimeisenä viikonloppuna Ruokkeen Lomakylässä. Kokous päätti mm., että jäsenmaksut säilyvät ennallaan. Minut valittiin edelleen jatkamaan hallituksen puheenjohtajana. Marraskuussa järjestettiin myös luottamusmiesvaalit, entiset luottamusmiehet jatkavat edelleen seuraavan kaksivuotiskauden. Parin viime vuoden tapaan yhdistyksemme tarjoaa jäsenilleen jouluruoan kaikissa kuntakeskuksissa.

Ensi vuonna toukokuun alussa Jyty järjestää kaikille jäsenille tarkoitetun risteilyn, hallitus päättää alkuvuodesta, maksaako yhdistys osallistujien kustannuksista osan. Olemme myös keskustelleet teatteriretken järjestämisestä keväällä. Tarkemmin tapahtumista kerrotaan jäsentiedotteessa ja yhdistyksemme verkkosivuilla ensi vuoden puolella.

Toivottavasti sinulla on mahdollisuus osallistua liiton ja yhdistyksemme järjestämiin tapahtumiin.

Mielellämme ottaisimme vastaan vinkkejä, millaista toimintaa haluaisit meidän järjestävän. Ehdotuksesi voit esittää hallituksen jäsenille (puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet löytyvät Yhteystiedot-välilehdeltä) tai etusivun Anna palautetta tai ota yhteyttä -linkin kautta.

Toivotan sinulle oikein hyvää joulunaikaa ja onnea uuteen vuoteen 2019! :)

terveisin Mirja T