Jäsenelle

Jäsenetuja:

Uimahalli VesPelin uimahallin ja kuntosalin lipuista alennusta

Yhdistys tukee jäsenten virkistäytymistä ja kunnon ylläpitämistä maksamalla osan Kiteen VesPeli –hallin uinti- ja kuntosalimaksusta Jyty Keski-Karjala ry:n jäsenille, jolloin yhden lipun (lippu erikseen uimahalliin ja kuntosaliin, samalla lipulla ei siis pääse molempiin) hinta jäsenille on 2,00 €/kerta (etu on henkilökohtainen, jäsentä itseään koskeva). Edun saat esittämällä jäsenkorttisi. (Hinta noussut hallituksen päätöksellä 25.8.2014 alkaen johtuen Vespelin lippujen hintojen korotuksista.)
Käytä ensin mahdolliset muut, esim. työnantajasi antamat etuudet (yksi alennus/lippu eli ei siis voi saada samaan lippuun sekä työnantajan että yhdistyksen alennusta).

Liittovakuutus:

Vapaa-ajan tapaturma- ja matkustajavakuutus
If vakuutusyhtiön kanssa tehdyn sopimuksen mukaan vapaa-ajan tapaturma- ja matkustajavakuutukset koskevat vuoden 2013 alusta lukien vain työvoima- ja opiskelijajäseniä. Työvoimajäseniksi luetaan työssä olevat, työttömät sekä perhevapailla ym. lakisääteisillä etuuksilla olevat. Vakuutuksen yläikäraja on 68 vuotta. Vakuutukset eivät koske eläkeläisiä, vakuutus lakkaa sen vuoden lopussa, jolloin jäsen jää eläkkeelle. Jäsenkortti toimii myös matkustajavakuutuskorttina.
Jos tarvitset todistuksen viisumia varten, soita IFin asiakaspalveluun puh. 010 19 19 19 (ma–pe klo 8–20).
Vakuutusturva myös lapsille
Vakuutetun vanhempansa mukana samalla matkalla matkustavat alle 20-vuotiaat lapset sisältyvät vakuutukseen.
Lisätietoja liittovakuutuksesta www.if.fi/jyty

Ammattiliiton jäsenenä saat mm. seuraavia etuja:

• saat työttömyysturvan, jos jäät työttömäksi
• saat lainopillista neuvontaa ja oikeusapua
• voit osallistua koulutukseen
• voit hakea kuntolomatukea ja varata liiton lomamökkejä ym.
• Lisää jäseneduista: www.jytyliitto.fi

Jäsenen velvollisuudet:

Jäsenmaksu
Vuosikokouksen päätöksen mukaisesti
• prosentuaalinen jäsenmaksu vuodelle 2018 on 1,32 % ennakonpidätyksen alaisesta palkasta
• Euromääräinen jäsenmaksu 5 €/kk (euromääräistä jäsenmaksua maksavat mm.: opiskelemassa, äitiyslomalla, hoito- tai virkavapaalla olevat tai Kelan päivärahaa saavat työttömät jäsenet)
• Opiskelijajäsenmaksu 36 €/vuosi
• Eläkeläisjäsenmaksu 36 €/vuosi
• Jäsenmaksun itse maksava jäsen maksaa jäsenmaksun liiton toimittamilla viitesiirroilla liiton pankkitilille, ei yhdistyksen tilille

Pidä yllä jäsenyytesi!
Kuukausittain maksettava jäsenmaksu antaa oikeuden jäsenetuihin ja sillä hankit vakuutuksen myös työttömyyden varalle.

Ilmoita muutoksista!
Ilmoita muuttuneista tiedoista:

• yhdistyksen jäsenasiainhoitajalle:
     tai
  • Jytyn jäsenrekisteriin puh. 020 789 3720 tai
  • osoitteessa www.jytyliitto.fi --> Jässäri

Ilmoita myös, kun jäät eläkkeelle.